Zwroty i reklamacje

  • Sklep Maloko nie ponosi odpowiedzialności za nieznaczne różnice kolorystyki towaru dostarczonego od zaoferowanego. Obraz oglądany na ekranie monitora może nieznacznie odbiegać kolorystycznie od obrazu wydrukowanego i wynika to z różnicy w sposobie prezentowania obrazu przez różne monitory. Tego typu różnice nie upoważniają do składania reklamacji.
  • Zwrotom nie podlegają produkty wykonane wg indywidualnych życzeń klienta.
  • Kupujący jest zobowiązany do zgłoszenia pisemnego e-mailem pod adres biuro@maloko.pl w zakresie błędnych dostaw i tyczących się wad towaru w przeciągu trzech dni roboczych od momentu dostarczenia towaru.
  • Jeżeli dostarczona paczka posiada widoczne uszkodzenia, które świadczą ,że wyrób został uszkodzony w transporcie należy ten fakt zgłosić kurierowi w trakcie dostawy i spisać protokół szkody w jego obecności. W uzasadnionych przypadkach należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z firmą Maloko drogą mailową biuro@maloko.pl
Shopping Cart
Scroll to Top